רכישת מדיה פרסומית

איפה לפרסם, מתי לפרסם, מה לפרסם ואיך להעביר את המסר? אלה הן רק חלק מהשאלות העולות בתהליך רכישת המדיה שעושה עבורך Traficare. ריבוי ערוצי תקשורת ואפשרויות פרסום, מצריכים חשיבה על אסטרטגיית מדיה נכונה, עוד לפני עליית קמפיין הפרסום לאוויר.

יוצאים לדרך

מומחי החברה בודקים מתי הזמן הנכון עבורך להשיק את הקמפיין המקוון. בהתאם לתקציב שלך, נבדקים אתרים ואופציות שונות לפרסום, המתאימים בדיוק בשבילך. לכל לקוח צרכים ומטרות משלו ולכן פריסת המדיה נבנית באופן אישי.

בניית מסע פרסום

באנרים, קמפיינים ממומנים, קידום אורגני וערוצי פרסום נוספים, נבחנים ונבחרים בהתאם למידת התאמתם עבורך.

עלויות פרסום

במסגרת תקציב הפרסום מייצרת עבורך Traficare את חבילת רכישת המדיה הכדאית ביותר. האפקטיביות של פריסת המדיה תלויה בגורמים רבים המשלבים נתוני רייטינג של האתר המפרסם, פניה ממוקדת לקהל היעד, מיקום הפרסום בתוך האתר, עלויות פרסום ועוד.

קריאטיב

בשלב התכנון היצירתי אחראי צוות הקריאטיב לחשוב כיצד להעביר המסרים השיווקיים, בדרך מקורית שתמשוך ותסקרן את הגולשים אשר הוגדרו מראש כקהל היעד.

העבודה של Traficare ברכישת מדיה ממשיכה גם לאחר העלאת בקמפיין לאוויר. מומחי המדיה בחברה, ממשיכים לחפש את הדרך הטובה ביותר לגרום לך לבלוט ברשת ולעודד תגובה צרכנית מוגברת.

 

לקבלת ייעוץ מקצועי ומציאת המדיה המתאימה לך ביותר לפרסום, פנה אלינו עוד היום.